![]() | |
Fraszka | 22 marca 2015 |
Lekki rajd na orientację | Trzcińsko, Rudawy Janowickie |
|
O rajdzie Wiadomości Forum Regulamin Jak dojechać Nocleg Mapa i trasy TrekBuddy WYNIKI 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 Organizator |
1. CELE RAJDU
Wspólny rajd na orientację dla uczestników z doświadczeniem i bez. Odwiedzenie ciekawych miejsc południowo-zachodniej Polski - tym razem w Rudawach Janowickich - górach o wyjątkowym uroku. 2. ORGANIZATOR Klub Sportowy Artemis. Kierownictwo, budowa tras: Marcin Drewniak Zespół organizacyjny: Alicja Wojtala, Daria Wojtala, Róża Spiliszewska, Dominik Mirowski, Michał Drewniak. 3. TERMIN I BAZA Start w niedzielę, 22 marca 2015, o godz. 10:00. Baza rajdu: Trzcińsko, 9UP, Sokoliki.net. Program imprezy: 08:40 Otwarcie bazy rajdu, przyjmowanie uczestników 09:40 Przybycie piechurów z pociągu z Wrocśawia 10:00 Odprawa uczestników i rozdanie map 10:15 Start wspólny 18:00 Zamknięcie mety i bazy rajdu W bazie dostępne będą: mały parking, mała wiata, pole namiotowe, toalety z ciepłą wodą i prysznicem, po rajdzie: ognisko, kubki, wrzątek, herbata, cukier, przed rajdem: nocleg z ekipą orgów w pokoju 17-osobowym lub namiocie ➤ e-mail. 4. FORMA RAJDU, TRASY, MAPA, TEREN Rajd ma charakter rekreacyjnej wycieczki - pieszej lub rowerowej. Udział w imprezie polega na odwiedzeniu co najmniej jednego z punktów kontrolnych wskazanych na mapie. Wszyscy uczestnicy wyruszają na trasę o tej samej godzinie i poruszają się w terenie samotnie lub w grupach. Zaproponowane zostaną 4 trasy rajdu: z płatka - trasa piesza zaplanowana dla najmlodszych, z buta - trasa piesza dla każdego, z kopyta - trasa piesza dla ambitnych, z blatu - trasa rowerowa dla ambitnych. Dokładne długości tras zostaną ogłoszone nie później niż dzień przed rajdem. Każdy uczestnik otrzyma komplet map, na których będą wykreślone wszystkie 4 trasy. Decyzję o wyborze trasy można zatem podjąć tuż przed startem, a nawet już w terenie. Planuje się ogłoszenie wyników rajdu, czyli informacji, komu się co udało i w jakim czasie. Na mecie będziemy oklaskiwać wszystkich uczestników - nie tylko wracających najwcześniej ;) Punkty kontrolne będą oznakowane w terenie płaskimi lampionami papierowymi w foliach, przymocowanymi do drzew. Ich odnalezienie będzie potwierdzane przez uczestników na karcie startowej, za pomocą perforatorów. Trasy będą przebiegać w terenie górskim, przeważnie leśnym, wszystkimi rodzajami dróg, a także po bezdrożach. Zalecane wyposażenie: ubiór odpowiedni do warunków pogodowych i górskiego skalistego terenu, napoje, termosy, batoniki musli lub inny prowiant, koniecznie: kompas, telefon komórkowy, na rowerze kask i oświetlenie. 5. ZGŁOSZENIA, INFORMACJE Zgłoszenie powinno zawierać: imię, nazwisko, nazwę klubu lub zespołu, miejscowość, adres e-mail, nr telefonu komórkowego zabieranego na trasę, wstępny wybór trasy: z płatka, z buta, z kopyta, z blatu. Zgłoszeń prosimy dokonywać za pomocą formularza na stronie rajdu, zakładka zgłoszenie. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa o godz. 7 rano, 20 marca 2015 (czwartek). Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w rajdzie wyłączenie za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego, koniecznie pod stałą opieką dorosłego uczestnika rajdu. 6. WPISOWE Uczestnicy proszeni są o wpłacenie wpisowego w bazie rajdu w dniu zawodów. Kwota wpisowego wynosi: - 10 zł od osób dorosłych, - 5 zł od osób niepełnoletnich. 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Organizator nie zapewnia map uczestnikom zgłoszonym po terminie. Uczestnicy rajdu ubezpieczają się we własnym zakresie. Uczestnicy rajdu biorą w nim udział na własną odpowiedzialność. Uczestników niepełnoletnich prosimy o dostarczenie pisemnej zgody na udział w rajdzie, uzyskanej od rodzica lub opiekuna prawnego. Uczestników rajdu obowiązują wszelkie stosowne przepisy prawa, wysoka kultura obcowania z przyrodą, szacunek dla innych ludzi i ich własności. Za szkody wyrządzone wobec uczestników i osób trzecich organizator nie odpowiada. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora. |